Poštovani korisnici,
Dostava porudžbina vrši se u najkraćem mogućem roku, a u skladu sa pravilima kurirskih službi.
Isporuka se vrši u skladu sa radnim vremenom kurirskih službi i naše kompanije i to po sledećem principu:
- Porudžbine primljene radnim danom do 08.00h dostavljaju se sledećeg radnog dana;
- Porudžbine primljene petkom do 08.00h dostavljaju se u ponedeljak;
- Porudžbine primljene radnim danom posle 08.00h dostavljaju se za dva radna dana;
- Porudžbine primljene petkom posle 08.00h dostavljaju se u utorak.
- Kada pošaljemo paket automatski ćete dobiti SMS ili e-mail poruku sa datumom pristizanja paketa.
- Pre nego što vam kurir isporuči paket, nazvaće Vas kako biste se dogovorili oko isporuke.
- Ako ste robu Poručili pouzećem, plaćate je na licu mesta po prijemu paketa.
- Sva poručena roba je upakovana u adekvatnu ambalažu kako ne bi došlo do oštećenja prilikom transporta. Zato je važno da po prijemu otvorite Vaš paket i proverite da nije slučajno došlo do nekih oštećenja.
- Ako je došlo do oštećenja, prijavite to kuriru kako bi se napravio zapisnik i u najkraćem roku nadoknadila šteta
- Za naknadne prijave štete obratite se kurirskoj službi u Vašem gradu. Oštećenja možete prijaviti u roku od najviše 2 dana od datuma preuzimanja paketa!
- Preporučujemo vam da pre preuzimanja utvrdite stanje pošiljke.
- Veoma je važno da sva oštećenja u transportu vidljiva na transportnom pakovanju konstatujete pre preuzimanja pošiljke. Ukoliko na transportnom pakovanju uočavate oštećenja, zamolite kurira da sačeka da pošiljku otvorite i proverite da li je oštećenje pošiljke uzrokovalo i oštećenje dostavljenih artikala.
Ukoliko primetite nepravilnosti i na samom proizvodu, proizvod vratite po kuriru.
Kurirska služba
Za dostavu porudžbina koristimo usluge D-Express kurirske službe, zbog sigurnog, brzog i ekonomičnog načina isporuke paketa.
Hvala Vam na ukazanom poverenju!
Vaš Promontis Shop!